Test HIV!

Posted: 6 Aprilie 2008 in Aiurea
Etichete:, , , , ,

Am tot vazut in Constanta reclama la www.test-HIV.ro . Am intrat, am citit pana ajung la programare si nu inteleg un lucru pe care ei il scriu :

Daca ai sa vii impreuna cu partenerul/partenera la testare, veti primi gratuit prezervative Love Plus pentru o luna.

Dar ei de unde stiu de cate prezervative avem noi ca si cuplu nevoie? 🙂 Numarul poate fi de la 20 la 100 sau mai mult 🙂
Concluzie : ia-ti partener(a/ul), programeaza-te AICI si mergeti sa va luati prezervative gratis pentru 1 luna 🙂

Cheers!
Laur E.

Comentarii
  1. Nicole spune:

    Mie ca o sa va dea un sac .. de nu le poti duce … 🙂

  2. Laur E. spune:

    Well, nu ma gandeam sa cer 1000 🙂 ci … cum isi dau seama cate am eu nevoie intr-o luna 🙂 If my GF have some genital problems ? Then i don’t NEED 🙂

    Cheers!

  3. virginia spune:

    eu am fost la ei la testare, singura- recunosc! oricum mi-a placut atmosfera..tipii sunt profi! pe bune…chestia e ca mi-au dat prezervative chiar si asa…. 🙂 ….si sunt calitate super… 🙂 🙂

  4. cipi deepi doo spune:

    de ce te-ai duce sa iti faci testul HIV? te simti cu musca pe caciula? atunci pune caciula….de-aia dau si oamenii prezervative… normal, nu….

Lasă un răspuns

