AYO.

Posted: 5 Februarie 2008 in Music
Etichete:, , ,

AYO.

La munca in playlist tot auzeam „Down on my knees, I’m begging you, Down on my knees, I’m begging you …Please, please don’t leave me…” si imi parea cunoscut genul muzical. Mi-a notat numele ei AYO. si de indata ce ajung acasa incep sa caut pe google mai multe informatii despre melodie, despre ea, despre album pana ajung sa descopar Joyful ( traducerea in engleza a numelui ei Joy Ogunmakin), 12 piese superbe, cantate de …. o „tiganca africana, dintr-un tata nigerian si o mama de etnie rroma din Romania”( cuvintele ei, nu ale mele ) Ayo. o descrie pe mama ei, chiar daca nu spune multe despre ea, drept o „femeie puternica, care a facut insa si multe greseli”; cu toate astea, Ayo. s-a nascut in Germania la Koln. A fost dusa in copilarie in Nigeria, iar bunica ei a incercat, sa o tina acolo ( cica este o traditie a lor de nu pleca din tara ) dar tatal ei s-a opus si a reusit sa se intoarca inapoi in Germania alaturi de fiica sa. Imediat intorsi in tara unde ea s-a nascut, mama ei a devenit dependenta de droguri lucru care a afectat cresterea celor 2 fete si 2 baietii care au fost nevoiti sa creasca doar cu tatal lor si sa se ajute reciproc .

Ayo.., scris cu punct la final, inseamna „bucurie” in limba vest-africana Yoruba, iar Ayo. simplu inseamna „ceapa””, ne atentioneaza cantareata. Iar Ayo.. este o bucurie pentru toti iubitorii de muzica de calitate.

Se muta la Londra la varsta de 21 de ani, iar ulterior isi imparte viata intre New York si Paris. Nu renunta la pasiunea sa muzica si in 2005 semneaza un contract cu celebrul label Polydor cu care lanseaza primul album JOYFUL.

„Muzica mea este o reflectie a persoanei mele. Este universala pentru ca si eu ma consider un om universal. In tot ceea ce fac incerc sa fiu eu insami. Nu imi propun sa fiu un superstar pop”, spune Ayo.

 

Propun sa cumparati albumul si sa il ascultati, promit ca va placa!

 Cheers!    Laur E.

 

 

Lasă un răspuns

